Rions un peu...
- milou_info
- Site Admin
Re: Rions un peu...
Special Thurbault : http://media2.lelombrik.net/5001-5500/5126.swf
Pour te consoler...
Edit : j'ai honte, j'avais pas vu qu'elle s'effeuillait...
Pour te consoler...
- pulverisator
Chez les ch'tis
- Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
I n'avot' point l'air contin l'Zeph ! ! !
- Ouais p'pa ! ! !
-Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui ch'passe ?
- Mais pap..
- Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
- Papa ch .
- Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe? Té fais eune collection d'zéros ? ?
- Pap..
- Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!! Bravo! ! !
- Papa ch'est..
- Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !! J'continue ! ! J'lis : N'apprends pas ses leçons ! Fait l'imbécile en classe ! ! ! Se prend pour la malice incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport ! Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère?? Ou quoi ? ?Et la?, et la?alors, ? la ? , ch'est l'cerisse sur eul Macdo :
Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! ! ! Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ? ? ?
Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe mèr' ? ? ?
- Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'ai rtrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman ....
- Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
I n'avot' point l'air contin l'Zeph ! ! !
- Ouais p'pa ! ! !
-Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui ch'passe ?
- Mais pap..
- Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
- Papa ch .
- Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe? Té fais eune collection d'zéros ? ?
- Pap..
- Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!! Bravo! ! !
- Papa ch'est..
- Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !! J'continue ! ! J'lis : N'apprends pas ses leçons ! Fait l'imbécile en classe ! ! ! Se prend pour la malice incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport ! Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère?? Ou quoi ? ?Et la?, et la?alors, ? la ? , ch'est l'cerisse sur eul Macdo :
Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! ! ! Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ? ? ?
Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe mèr' ? ? ?
- Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'ai rtrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman ....
- inge44
- Endymion
pulverisator t'auras pas de tarte au maroille!

- X Darracq
--- merci de m'avoir fait perdre 10 minutes de ma vie.j'ai honte, j'avais pas vu qu'elle s'effeuillait...
C'est une arnaque, en plus, elle ne va pas jusqu'au bout !
- galien
T'as pas encore l'âge pour compter les minutes!!
--- merci de m'avoir fait perdre 10 minutes de ma vie.
Si?
=========> []
- X Darracq
--- si.
- le saabre
'tain c'est con ce truc !Special Thurbault : http://media2.lelombrik.net/5001-5500/5126.swf
Pour te consoler...

j'ai perdu à 9000 quelqu'un aurait une copie d'ecran d'un score un peu meilleurs ?
- vasco
oui mais tu as bu une bière, enfin un demi'tain c'est con ce truc !
j'ai perdu à 9000 quelqu'un aurait une copie d'ecran d'un score un peu meilleurs ?

- milou_info
- Site Admin
9000 ? T'es un vicieux, toi...
Edit, moi elle me dit que j'aime pas les blondes...
8100, pas mieux

Edit, moi elle me dit que j'aime pas les blondes...
8100, pas mieux

- le saabre
ah t'as choisi la brunette toi ? .. hinhinnnn

- milou_info
- Site Admin
Elle ne m'aime pas non plus... Je doit les décevoir, y en a pas une qui fait un effort...
- le saabre
les belges, des qu'il est question de bière, ils sont au dessus du lot d'façon ! 
edit : au dessus du beau ptit lot

edit : au dessus du beau ptit lot

- vasco
hi hi il en reste1ier essai à 8000...le second est un peu mieux:
http://img690.imageshack.us/img690/6898/image6m.jpg

- le saabre
costaud du poignet oui !Possible mais ça va assez vite et surtout très aléatoire dont les pintes tombent et pour en avoir deux d'un bout à l'autre de l'écran en moins d'1/10ième de seconde, faut être costaud...

merci frag
en tout cas ils ont pas pris des boudins !

- vasco
boivent pas d'bières ellesen tout cas ils ont pas pris des boudins !![]()